loading...
AssassinS Creed CenTer
Farhad Majidi بازدید : 225 چهارشنبه 1392/05/30 نظرات (0)

اساسینز کرید ۴ هم معرفی شد ! با موضوع دزدان دریایی و لوکیشن دریای کارائیب ، باید دید واکنش هواداران چیست و چگونه با آن کنار می آیند !

بیش تر از این اطلاعاتی در دسترس نیست و باید تا سه شنبه همین هفته منتظر ماند . اولین چیزی که خیلی از هوادران ار یوبی سافت انتظار دارند ، شخصیتی دوست داشتنیست که بتوان با او همزاد پنداری کرد . با این که کانر هوادران بسیاری دارد ، اما هنوز برخی او را وارث خوبی برای الطایر و اتزیو نمیدانند . همان طور که در مقاله قبلی هم گفتم ، شاید اگر دو نسخه دیگر هم در مورد کانر ساخته میشد ، آن موقع او هم مانند اتزیو هوادار داشت . پس در نسخه بعدی ما با یک سرکرده دزدان دریایی طرفیم ، طبیعتا او که یک اساسین است ، باید بتواند مجموعه ای از انسان های حریص و بی طمع و خائن و وفادار را رهبری کند ! این کاری ست که از عهده ی هرکسی برنمی آید ، بنابر این او شخصیتی شوخ و ول گرد نخواهد بود !

ezio_auditore_by_mirudan-d38fdyb-555x389

با کشتی ها چه کنیم ؟ شاید یوبی سافت با قرار دادن کشتی در AC III میخواست ما را برای کشتی ها در این نسخه آماده کند ! گرچه کشتی و جنگ های دریایی در AC III یک نیاز بود ، اما آن هم موافقان و مخافان خود را داشت .

فرض کنیم شخصیت اول ما در AC IV بخواهد از نقطه ۱ به نقطه ۲ برود ! طبیعتا اگر این برای جنگ باشد ، به صرفه است اما برای سایر کارها نیز لازم است که آن همه خدمه و کشتی به آن عظمت را دنبال خود بکشیم ؟؟ پس در این جاست که وجود قایق ها معنا پیدا میکند ! حالا آمدیم و در وسط دریا غافلگیر شدیم و دشمن در کمین بود  ! حالا چه ؟ پس باید این قایق ها هر چند سبک ، کوچک و کارآمد باشند ، باید از لحاظ نظامی نیز تامین باشند . با همه ی ان موارد و چیزهایی که گفته نشد ، قدرت مانور شما در دریا بیشتر میشود و این چیزی ست که خیلی ها به آن علاقه دارند . اگر کل بازی در دریا باشد و شما فقط به چند قایق و کشتی و به توپ پرتاب کردن محدود باشید ، طبیعتا به طبع دلتان نخواهد بود !

Assassins-Creed-3-Naval-Missions-570x320-555x311

بحث کشتی شد ، برویم سراغ خدمه ! در AC III خدمه شما به صورت خودکار تعیین بودند و اکثرا بردگانی بودند که فقط به خاطر پول و بعضی ها هم به خاطر کشورشان میجنگیدند . اما با توجه به موضوع نسخه ۴ ، اگر در این نسخه هم آنگونه باشد ، توانایی شما چقدر پایین می آید ؟

پس اگر بتوانیم خودمان در AC IV افرادی لایق و با نبوغ را به خدمه خود بیفزاییم ، پیروزی از آن ماست . افرادی که هرکدام در یک کار مهارت دارند ! یکی در جغرافیا ، یکی در کشتی سازی ، یکی در پزشکی ، یکی در مهارت های جنگی و . . . مانند بازی مس افکت !

ME_squad_selection-555x444

همه دوست دارند در AC IV به مراحل زمینی نیز ببینند . نقشه ها به ما نشان میدهد که کوبا و سایر مناطق بازی ، سیستمی خوب برای مراحل زمینی دارد . چون حداکثر آزادی شما در دریا ، جابه جا شدن ، حمله کردن و غارت سایر کشتی هاست ، اما گذشته از این ، اساسینز کرید نباید از اصل و ریشه خود دور شود ! الطایر ، اتزیو و کانر همه در بر روی دیوار ها راه میرفتند ، از ساختمان ها بالا میرفتند و از ارتفاع چند صد متری پایین میپریدند ! گرچه این ها تمام شرایط یک اساسین نیست اما لازم هست ! با این کار هیجان بیشتری به بازی آورده میشود و در نتیجه هواداران بیشتری را جذب خواهد کرد .

acre-roofs-ingame-555x293

وال ها ! مشکلی که خیلی از دریانوردان با آن مواجه بوده اند ! گرچه امروزه شکار این حیوانات کار سخیت نیست اما در گذشته با وجود این که امان پذیر بوده ، اما کار سختی بوده است . قطعا در AC IV نیز ما از این گونه حیوانات غول پیکر کم نخواهیم داشت ! شاید برخی ها این کار را آسیب رساندن به حیات وحش بدانند ، اما چه میشود کرد ؟ یوبی سافت برای این نیز باید چاره ای بیندیشد !


سنگ و جواهرات قیمتی دریا برای دزدان دریایی اهمیت ویژه ای دارد . یوبی سافت در حال ساخت بازی درباره دزدان دریایی ست ، پس باید در این بازی بتوانیم با کشف مروارید و فروش آن ، پول خوبی به جیب بزنیم.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 405
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 266
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 882
  • بازدید ماه : 822
  • بازدید سال : 14,298
  • بازدید کلی : 193,369
  • کدهای اختصاصی

    هدایت به بالا

    نمایش وضعیت در یاهو

    قالب های وبلاگ